úterý 25. listopadu 2014

Mých TOP 15 fotek (Jonáš)

Nejsem žádný velký fotograf, ale focení mě opravdu baví a často mrzí, že není co fotit. Nebo jen nejsou nápady. Přesto jsem za necelé dva a půl roku několik tisíc fotek udělal a některé se snad i povedly. Tak mě napadlo, že bych se mohl o ty, které mám rád, s vámi podělit. Níže je tedy k prohlédnutí 15 fotografií, na které jsem buď skromně pyšný, nebo mám k nim bližší vztah. Snad se budou líbit. Vše bylo pořízeno Nikonem D3100.


Jonash


(Pro zobrazení fotogalerie v jednom okně a větším rozlišení klikněte na některou z fotek. Řazeny jsou od nejnovějších po nejstarší.)


 Prachovské skály


 Kapela Of Mice And Men, Praha - Lucerna Music Bar

 Austin Carlile (Of Mice And Men)

Smíchovské nábřeží a Železniční most s Vyšehradem

Václavské náměstí

Pouliční muzikant na Staroměstském náměstí

Pouliční život na Staromáku

Jim Adkins (Jimmy Eat World)

Osmák degu

Kvítí z Kunratického lesa

Pískomil

Monika

Noční Hradčany

Táta

Vesnice Klučov

Žádné komentáře:

Okomentovat